söndag 8 augusti 2010

You made a rebel of a careless man's careful daughter

Helgen har varit bra. Nej förresten, den har inte bara varit bra utan den har varit STRÅLANDE BRA! Jag var ledig. Jag har ridit Golden. Kaninrummet är klart. Gått på bio och så träffade jag flickorna för Linn fick sin väldigt försenade födelsedagspresent; middag och bowling.
Linn valde en utmärkt resturang. Man betalade verkligen inte bara för maten utan för upplevelsen också. Vi satt som i en regnskog. Och det var thai mat vi åt så att ni vet. Det konstigaste på den resturangen var helt klart salladen som vi fick när vi kom. Den var stark som satan!!!!
Nu när vi kommer till bowlingen så var det verkligen min kväll! På första slaget fick jag en strike och efter en timme hade vi spelat klart och jag vann med 30 poäng över Emma som kom två.
Vi åt glass och sen åkte vi hem till mig och kollade på Eurotrip. Sen kom ovädret så vi kollade på de stora blixtrarna och hörde åskan tundra och blev lite rädda. Åkte ut med bilen i hopp om att se fler blixtar. Åkte sen hem och kollade lite till, satt och pratade och sen åkte dom hem.
Det var en jätt kul kväll!

Hela kvällen idag har jag suttit och lyssnat på Taylor Swifts nya singel Mine.
Den är så AWESOME!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag vet :) det var en helt underbar kväll!!! man inser hur roligt man har det med er <3

Anonym sa...

Det var en helt perfekt födelsedags kväll!! :D Tack så otroligt mycket! Och jag håller helt klart med Karin om att man har riktigt roligt med er! <3
Kramar Linn