söndag 22 augusti 2010

You gave me something that I didn’t have

Kul att jag har bränt ansiktet och är alldeles röd. Ännu roligare är det att jag hade solglasögon idag så jag är vit där dom har suttit och röd på resten av ansiktet. Verkligen jätte roligt!
Hoppas det går över tills imorgon för jag vill inte skämma ut mig på jobbet.
Men idag har jag sett massor av fina hästar och fotat dom. Våra små riddare hade en uppvisning på Akademi stallet för det var typ ridskolornas dag eller nått. Dom var jätte duktiga och hästarna var så underbara! Jag träffade även Sabina en sväng och det var verkligen jätte roligt.
Jag gick också, som alla andra människor som var där i ett manifestationståg (jag stavade som det lät), det var förvånatsvärt roligt måste jag säga.
Sen efter det så åkte jag och Maria till sjukhuset och hälsade på mormor.
Älskade lilla mormor ♥

Inga kommentarer: