torsdag 5 augusti 2010

The way I loved you

Jag var så less på allt när jag slutade jobbet idag. Men i bilen fick jag nybakta muffins av Maria och när jag kom hem så var farmor och farfar här hemma.
Världens bästa farmor och farfar!
Jag blev på mycket bättre humör.
Kaninerna fick också komma ut en sväng och medans dom var ute och sprang runt så städade jag åt dom och snart är även deras kaninrum klart. Åh vad skönt det ska bli att få plats med nya burar och få undan en massa skit!
På torsdag ska jag till veterinären och jag är redan nervös.

I helgen är jag ledig. Eller jag ska skriva KAN EJ med stora bokstäver på schemat så att dom inte ringer. För nu har jag jobbat flera dagar i streck och det kortaste passet som jag har haft var på tio timmar. Imorgon väntar 06.15-19.00!
Döda mig nu, snälla!
I helgen ska jag i alla fall rida Golden, sova och fixa till kaninerna.
Bara så ni vet lixom.

Inga kommentarer: