måndag 3 maj 2010

Whisper hello, I miss you quite terrible

Okej, hopptävlingen gick verkligen inte som planerat.
Jag och Karin, vi satsade på vinst men icke sa nicke.
Karin red fel väg i omhoppningen och jag vägrade ut mig på sista, ja SISTA hindret!
Så ingen vinst blev det för oss men vi la hoppet på dom andra i stället, men en efter en försvann våra hopp så ingen av oss vann. Men vi var lika glada för det.
För även fast banan var svår och faktumet av att flera ramlade av/red fel väg/vägrade på hinder eller sprang på sidan av så hade vi det kul.
Det hade jag i alla fall. Och Rambo, han var så duktig så!
Så jag är nöjd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, som sagt, det gick inte riktigt som planerat ;P Men vem va det som vann? Ja va ju inte kvar då..
Kramar Linn

Karin sa...

Haha en av de roligaste dagarna på länge. Knasig men rolig :)
Till Linn: det var Alva på pralin som vann.