måndag 17 maj 2010

I think I need a sunrise, I'm tired of the sunset. I think that I'm just tired.

Igår var det Hästens dag i stallet.
Ni får det i bilder istället för att jag ska skriva allt.

Jill Sandström-LeppänenHeaven hade en uppvisning.
Ursnygg häst!

Det kom också några islandshästar som hade en kadriljuppvisning och så visade dom upp diverse gångarter

Uppsala Volitige hade också en uppvisningen

Fy farao vad duktiga dom var!

Sen var det dags för småriddarna

och dom var jätte duktiga!

Sen kom Celeres Nordica och det är alltid lika häftigt!!

Och idag har jag jobbat.
Pluggat matte.
Sen fick jag tråkigt så jag provade kläder inför helgen..


Det här blir antagligen min arbetsklädsel på lördag för er som undrar.
Nu ska jag sova för imorgon har jag nationella i matte och sen ska jag jobba.
Det kommer att bli en lång dag, önska mig lycka till!

1 kommentar:

Karin sa...

Hoppas matteprovet gick bra :) Du kommer att vara en snygg servetris på lördag <3 Du hade jättefina bilder från hästens dag.. Kram