söndag 23 maj 2010

This moment will last

Helgen, läs fredag och lördag var underbar. Två dagar ledigt som spenderades med mina bästa vänner.
Fredagen bjöd på begravning, stallet och 18-års kalas.
Och idag har jag varit på bröllop och sen så har jag för första gången jobbat som servitris tillsammans med mina kära vänner.
Vi jobbade alltså på mottagningen efter bröllopet. Men det kändes inte som om vi jobbade för jag hade det i alla fall riktigt roligt.
Vi hade också satt ihop ett medley av några låtar som vi uppträde med. Det var kul.
Vi sjöng inför 50 personer!! Kan ni tänka er det?!
Imorgon blir det jobb...
Och om ni inte har läst inlägget före det här, så gör det NU.
Söta, underbara Karin skrev ett gästinlägg ♥


Do you remember the nights
We'd stay up just laughing
Smiling for hours
At anything
Remember the nights

Inga kommentarer: