onsdag 12 maj 2010

I need you now

Åh vad jag saknar hästen just nu.
Jag vill till stallet.
Ut i skogen.
Galoppera så fort så att tårarna rinner.
På älskade Golden.
Mitt fin fina hjärta.
Den absolut bästa på denna jord.
Jag vill träffa dom underbara människorna i stallet.
Jag vill dra mina dåliga skämt på dom.
Jag vill att dom ska dra dåliga skämt på mig.
För vi har samma humor.
Jag vill skratta så att jag får ont i magen.
Jag vill se på film med er.
Även fast ni säkert pratar sönder den.
Jag vill hoppa från höskullen ner i en massa halm som vi gjorde förut.
Jag vill spela brännboll.
Jag vill åka och grilla.
Jag vill vara uppe och bara umgås till klockan blir alldeles för mycket.
Och allt det här vill jag göra med er.
Jag vill bara träffa er,
mina otroligt fina vänner.
Just nu är det det som jag saknar.
Men imorgon efter jobbet kommer jag att få göra det.

2 kommentarer:

Karin sa...

Nåå vad fint Jessica <3 Jag blir alldeles tårögd. Jag tycker så mkt om dig också, våra dåliga skämt :P allt roligt vi gör.. Det är synd att vi sakta blir vuxna och spenderar allt mindre tid med varandra, det märks. Du är också en otroligt fin vän Jessica, tro aldrig ngt annat :) Its amazing how you can speak right to my haert.. Med dina ord och citat :D

Anonym sa...

Jag håller med Karin till 170%!!! Det finns få människor som är som ni! <3
Massor med Kramar
Linn