fredag 21 maj 2010

Gästinlägg



Hej hej! Alla tusentals som läser Jessicas blogg :P
Det är KarinFarin (som Jessica skulle ha sagt) eller som jag föredrar Karin som skriver.
Jag har ingen egen blogg ,men fick låna Jessicas för att skriva ett litet inlägg :) TACK!
Nu till saken..
När vi Julen 2008 gjorde ett collage tillsammans hade vi som början en idé om att i det collaget skulle vi sätta in en personlig grej. Alla drog lott om vem man skulle göra sin personliga grej till.. Det hela slutade med att vi hade för många kort så personliga grejen fick inte plats. Jag hade dragit Jessica som jag skulle göra min personliga grej till. Jag tycker det var jättesynd att det inte fick plats för jag hade skrivit ihop en liten dikt till henne.
Men nu tänkte jag publicera den här istället på hennes blogg, för första gången. Jessica har inte heller sett den. Ta den med en nypa salt :P den skrevs ju trots allt för 2 år sen :)

Tillägnad Jessica

Jessica bor med sin familj
De har allt, villa, trädgård, grill
Jessica är alltid snäll
Fast ofta med Maria det blir gnäll
Hon är söt och rar
Göte heter hennes far
Hennes hår är blont
Men hallå vem bryr sig om sånt
Många djur hon har
Fast alla inte stannat kvar
Möss tre små
Jag har ingen sett någon Jessica slå
1 arg kanin med gul päls
på henne det mkt gnälls
Golden är Jessicas favorit
Han är söt som en sockerbit
också det hon själv är
många har henne kär
Bäst av allt är hennes vänner
Dem hon väldigt bra känner
Jag vill att du ska veta en sak
att även om du har dålig musiksmak
och även om vi inte gillar samma häst
är du som kompis allra BÄST <3

Tack för att du är en så underbar människa och tack för att jag fick låna din blogg :) Nu behöver du Jessica inte vara orolig längre.. Jag skrev inget pinsamt eller ngt om det vi pratade om i stallet.
Jag tänkte avsluta med ett citat eftersom Jessica alltid brukar göra det..

"God damn your beautiful to me,
your everything thats beautiful, Yes to me"





1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt fint inlägg Karin! :) Och dikten var särskilt fin!
Kramar Linn <3