söndag 14 februari 2010

There is no way to hold it in

Fick jobba över idag men det gjorde inte så mycket för tiden bara flög förbi endå. Och så är det någon slags hockey tunering i hallen brevid så stötvis kom det in en massa hockeylag.
Både från Sverige, Finland, Tjeckien och Ryssland kom dom. Svenskarna kunde såklart svenska men dom andra kunde ju knappt engelska!!
Det var inte lite svårt att göra sitt jobb då.
En gång stod en kille med sin kompis och sa något på en blandning av ryska/väldigt dålig engelska. Jag fattade ingetting och när jag sa att jag inte fattade så fattade dom inte mig så det slutade med att vi bara skrattade åt varandra. Jag kunde verkligen inte ta han på allvar. Situationen var lite absurd.
Tur att jag inte blev röd som en tomat i fejset i alla fall.
Fick neka två personer att köpa energi dricka idag också. Han blev sur och kompisarna började skrika "what the fuck" och sen massa saker på finska.
Så arga blev dom. Aja.
Nu ska jag sova!

Inga kommentarer: