torsdag 11 februari 2010

Everytime you see me what do you see?

Min lediga dag spenderades inne i Uppsala med Annika. Tanken var att vi skulle plugga matte men vi hade lite för roligt för att plugga. Imorgon skulle jag ha varit ledig men ändrade planer så jag ska jobba imorgon, men jag klagar inte.
Sen blir det stallet för att rida Golden och träffa stalltjejorna.
Åh vad jag har längtat efter dom!
I helgen blir det också jobb och på Alla Hjärtans Dag har jag även två dejter och ja ni läste rätt, inte en utan två. Haha!

Jag älskar oss och jag älskar er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är det är bättre att ha roligt än att plugga! Så det är rätta takter :D
Det gäller att ta till vara på den enda alla hjärtans dag som finns på året så det är bästa att ligga i(inte för mig kanske, men ändå:P) ;P
Håller helt med dig; Jag älskar oss och jag älskar er <333
Många kramar Linn

Jessica sa...

Japp det gäller att vara effektiv på alla <3-ns dag ;D haha!

tusen kramar!<333