måndag 1 februari 2010

Alla kan inte. Somliga vill inte. Så är det bara.

I en diskussion på jobbet idag så pratade vi om matte och hur svårt det kan vara och jag sa då att jag inte är alls bra på matte. Siffror och sånt går inte ihop med mig. Då sa han att om man inte är bra på matte är man oftast bra inom det estetiska. Alltså teckna, måla ja ni fattar.
Grejen är den att jag suger på det också. Så vi kom fram till att jag inte är så smart alls. Skämt åsido.
Men en sak som jag är bra på är namn och ansikten. Jag har lätt att komma ihåg namn, speciellt kändisars namn. Att komma ihåg saker om folk är jag också bra på. Så matematik och estetiska saker är inte riktigt min grej. Men nog pratat om det.
Jobbade som sagt idag mellan 09.00-19.00.
Tiden gick förvånatsvärt fort och det tycker jag är bra. Skulle avlida om jag hade ett jobb som var tråkigt.
Nu ska jag sova.

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är sjukligt bra på att komma ihåg vilken skådis som spelar i exakt vilka filmer också ;) Men det kanske går in under namn :P Sen är du faktiskt bra på estetiska saker, du är ju jätteduktig på att fota!! (:
Ses ikväll!! <33