måndag 22 februari 2010

Life's what you make it

Idag blev jag arg på plasten som aldrig ville gå sönder så jag tog min nya kniv och tog i för kung och fosterland. Det slutade med att jag skar mig själv i tummen. Och ganska djupt blev det också, så nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv för tummen dunkar och är svullen.
Annars hände det inget speciellt på jobbet. Eller jo, dom är snart klara med våran nya deli .
Och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden till förra veckan.
Nej, nu ska jag se på Bondi Beach, sen duscha och efter det blir det sängen för imorgon är det jobb på schemat som gäller och sen är det något möte på jobbet som jag ska gå på.


friends hang on through the ups and the downs
you're a true friend

1 kommentar:

Sandra sa...

Love you! <3
Vi kan ju alltid stalka X ;)