tisdag 28 september 2010

when you say nothing at all


Igår började jag ladda upp bilder på facebook från våran roadtrip i sommras. Det tar så lång tid för mig att välja ut vilka foton jag ska ladda upp för det är över 800 stycken! Men imorgon kommer dom bästa för då blir det mera gruppbilder så jag vill inte lägga upp ett sånt kort här utan ni får vänta och se på facebook.
Idag har jag jobbat, lyckades göra allt (förutom en sak) på listan som vi ska följa så jag känner mig lite duktig. Sen åkte jag till stallet. Först red jag älskade Golden, vi myste i skogen i det fina höstvädret sen blev det en lång galopp på vägen. Sen åt jag middag med Linn och sen kom Karin och vår ridlektion började. Jag red Rambo och han var så duktig idag!
Efter det åkte jag hem med Emma och hennes raggarbil. Vi dunkade musik och pratade skit.
Jag har så kul med er ska ni veta och jag älskar er så mycket!


It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt klart med!! <3
Många kramar Linn

Karin sa...

Jag instämmer med ovanstående talare.. Det är såååå roligt att se bilderna man sitter bara och väntar, som ett barn på julafton fast 100 ggr värre nästan ;) Ni är bland mina bästa vänner <3