torsdag 16 september 2010

just show me the light and I'd go there

Det här har varit en skit dag rent ut sagt!
Jag har haft magknip hela denna förbaskade dag och jag är bara allmänt less på allt just nu.
Jag måste beställa veterinär tid åt kaninerna. Inte bara åt en utan åt två.
Fan det kommer att bli dyrt speciellt då Lillen måste opereras.
Men allt för mina älsklingar ska ni veta.
Och jag hatar SD.
För att sluta klaga ska jag gå och lägga mig, jag ska ju trots allt gå upp vid fem. Hoppas min mage samarbetar bättre imorgon.

Jag funderar på att döpa Fläskkorv 1 till Livia.
Det betyder blå på latin eller krona på hebreiska. Ingetting med min fläskkorv att göra alltså men jag tycker det är ett vackert namn till min vackra kanin.
Hon är förövrigt nummer två som behöver ett besök hos veterinären.

Inga kommentarer: