onsdag 22 september 2010

magic

Det har hänt mycket sen sist. Förra helgen så gick jag och flickorna ut på både fredagen och lördagen. Det var kul! Vi hade bara planerat fredagen medan lördagen blev en spontan grej. Sen har jag jobbat (som vanligt alltså) och i söndags hade jag och några från jobbet fillmkväll.
Jag har ridit Golden som är verkligen jätte rolig att rida nu. Har också träffat min älskade mormor som sakta men säkert verkar bli bättre, tack och lov.
Lillen fick åka till veterinären idag. Vi tog bort alla hans framtänder och jag fick med dom hem vilket var en glad överraskning då jag i bilen sa till mamma att jag så gärna ville se dom. Sen tog vi också bort hans manlighet = kastration.
Lillen är nu en dyr kanin. Han kostar närmare 4 800 kr. Det var typ det som allt gick på idag men det är han lätt värd. Jag vet att han "bara" är en kanin men han är min Lillen och jag tänker inte avliva en förövrigt frisk och ung liten herre på grund av ett ynka bettfel.


Inga kommentarer: