tisdag 25 januari 2011

You've such amazing grace

Helgen var fantastisk! Det var så skönt att bara få åka iväg och umgås.
Men innan vi åkte åt jag middag med tjejorna och så bowlade vi. Jag vann dessutom, wohoo!
I dalarna hade vi det som sagt underbart, vi åkte skidor, skridskor, sov ut och åt massa god mat.
Jag gjorde världens vurpa när vi åkte skidor också. Skämde såklart ut mig inför massa folk.
Jag är så otroligt klantig! Men gud så vi skrattade.
Idag fick jag träffa finaste hästen, Golden såklart. Han gick hur bra som helst!!
Maria hade saknat mig mega mycket när jag var borta en helg. Hon ville aldrig gå och lägga sig när vi kom hem. Hon bara pratade och pratade och vi flummade ur totalt.
Hur ska hon klara sig utan mig när hon åker till Ungern i tre veckor?
Ja jag har väll inget annat val än att följa med!
Då kan jag ju testa all chocklad som hon kommer att göra, bara för att kolla så att den är okej lixom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frågan är hur du ska klara dig utan MIG. Du kommer få Maria Abstines!!

Din käre syster sa...

Frågan är hur du ska klara dig utan MIG. Du kommer få Maria Abstines!!