torsdag 20 januari 2011

You're amazing just the way you are

Åh jag pratade med min otroligt fina vän Rachel idag på telefon! Vi har inte pratat på evigheter, inte okej! Vi pratade i över en timme men sen var jag tvungen att sluta för att jag skulle sova. Men så kom jag på att "fasiken jag måste packa, jag måste fixa kameran och sen en massa andra måsten..." Jag hatar att packa, jag vet att jag bara ska vara borta en helg och att jag antagligen kommer att ha med mig alldeles för mycket saker. Men hellre för mycket än för lite är mitt motto!
Så imorgon åker jag till Dalarna med Patrick. Väldigt nice!
Men innan det ska jag jobba, rida Golden, åka till Uppsala så ska Hanna och Kattis få sin födelsedagspresent av mig och Sandra; middag och bowling!

2 kommentarer:

Rachel sa...

Åååh kramar i tusen till dig min fina!!! Saknat dig! <3

Linn sa...

Det låter som en något fullspäckad fredag! :P Men det e bra det :) Gu va härligt å åka bort över helgen sådär! :)
Kramar <3