måndag 3 januari 2011

When you say nothing at all

Den låten betyder så mycket för mig. Jag förknippar den med er och när jag hör den mår jag bra. När jag är med er mår jag bra. Det kan gå en tid när vi inte hinner träffas men när vi väl ses så känns det som om det var igår. Det är så det ska vara.
Vi behöver inte prata varje dag för vi vet att vi har varandra - oavsett vad.
Jag älskar er!

It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing

The smile on your face
Lets me know
That you need me
There's a truth
In your eyes
Saying you'll never leave me
The touch of your hand says
You'll catch me
Whenever I fall
You say it best
When you say
Nothing at all

2 kommentarer:

Karin sa...

åååå Jessica om du visste hur mycket du betyder för mig <3

Linn sa...

Håller helt med, både dig och Karin!!! Ni är det bästa som hänt mig! Ni finns alltid där, oavsett vad som händer och sker och hur lång tid det än går mellan gångerna vi ses! <333