torsdag 29 april 2010

You are the strength that keeps me walking.

Häromdagen kom jag att tänka på när vi skulle få lära oss att gipsa på en djursjukvårds lektion. Vi ville så gärna testa på en av våra egna händer och det blev såklart min. Många lager blev det och gipset hade stelnat lite halvt då vi kom på att "oj vi har ingen gipssax!" Jag fick lite små panik och försökte få upp det.
Och med lite dragkamp, slitande och smärta så fick jag ut handen tillslut. Jag stod där på jobbet och skrattade lite för mig själv när jag mindes det.
Och alla studiebesöken och utflykterna som vi gjorde, dom var så otroligt roliga och många minnen har man fått.
Under gymnasiet hann vi bland annat med att åka till Kolmården och träffa vargarna, vada i vattnet och leta efter småkryp i Erken, ha pizzakväll och stjärnskådning på skolan, åka hem till underbara Britta och få tårta, ha kul på Arosfortet och fågelsskådningen får vi inte glömma + mycket MYCKET mera.
Ibland saknar jag skolan bra mycket!

Inga kommentarer: