onsdag 21 april 2010

Go out on a limb and just dream

Måndag:
Först jobbade jag sen var det dags för dagen som vi hade gått och väntat på så länge = utmaningsdagen!
Så kort och gott kan kvällen sammanfattas med; barnmat, Hannah Montana och ostbågar!
Det var kul!
Tisdag:
Handlade nya ridkläder som jag ska premiär använda på fredag när vi har hoppträning. Försökte gå in mina ridskor men fick skavsår efter 20 minuter så jag gav upp. På kvällen var det ridlektion och vi hoppade.
Det gick jätte bra för alla och Rambo är så duktig så!
Onsdag:
Jobbade från kvart över sex till fyra. Dagen var rolig så tiden gick fort. Sen skulle jag ha träffat Sandra nu på kvällen men hon mådde inte så bra så det blev inte så.
Och Maria var med i radio programmet The Voice och vann konsert biljetter!
Ibland har man tur..

Inga kommentarer: