tisdag 27 april 2010

Hos dig är jag stark

Nu kan jag sluta gå på gymmet och göra massa situps som jag så flitigt gör varje dag för ikväll så har min mage blivit tränad som bara den. För efter matte lektionen så träffade jag Sandra, Sara och Emina. Och herre jesus vad vi skrattade. Jag och Sandra drog som vanligt en massa dåliga skämt. Ni vet sådna där skämt som gör att man målar upp en rolig bild i huvudet? så var det. Visserligen så fattade ingen det förutom hon och jag men men.
Och det var länge sen som jag skrattade så mycket så att tårarna rann!
Annars har dagen för det mesta varit helt kanon. Jag är glad och på onsdag ska jag träffa Sandra igen. Duffy ska nämligen på dejt med Sockan.

Alla borde ha någon som dig!

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är aldrig någon som fattar våran humor! Men är man lite bättre så är man, haha! ;D <33