tisdag 21 februari 2012

To be with you

Nu blir nog Patrick glad för jag har nämligen klämt och tryckt ihop alla mina kläder så att hans kläder ska få mera plats. Han höll på att bli galen av att bara ha en låda i garderoben med mina kläder hängandes över så att han inte såg sina kläder när han skulle ha något. Så nu har jag gjort om så att mina kläder från byrån har tagit plats i garderoben där hans kläder var förut så får han vara i byrån i stället. Då ser han dom bättre. Och blir antagligen mycket gladare.
Jag kanske ska lämna några av mina kläder hemma hos han så kanske jag får lite mer plats här hemma och så slipper jag släpa på massa kläder när jag ska åka dit för jag har förmågan att alltid packa för mycket kläder.

Men idag har jag jobbat och sen åkte jag och red Golden. Han var så pigg. Vi gjorde klockrena galoppombyten i vartannat steg på åkern, det har jag aldrig lyckats med så det var riktigt roligt.
Han är så fin den där hästen!
Imorgon är det dubbellektion i matte sen ska jag ta bussen till mitt hjärta!

Inga kommentarer: