tisdag 14 februari 2012

Can you feel the love tonight?

Alla hjärtans dag "firades" med fina Golden.
Han fick en massa morötter och så var även Anna där så hon hade en ridlektion för mig. Golden var jätte duktig men jag måste verkligen börja träna. Min kondition är så fruktansvärt dålig.
Jag ska bara äta upp min kladdkaka först som jag gjorde igår sen ska jag bli nyttigare.. kanske i alla fall, eller nja vi får se. Jag älskar godis och läsk alldeles för mycket.
Men alla hjärtans dag ska "firas" med mitt fina hjärta någon annan dag för han var tvungen att vara hemma och plugga så att han klarar provet på torsdag så vi sköt helt enkelt upp den här dagen till en annan dag.


To love someone deeply gives you strength.
Being loved by someone deeply gives you courage.
- Lao Tzu

Inga kommentarer: