lördag 26 november 2011

Du är fin som du är

Igår var jag och min prins ute och red. Jag red barbacka för jag orkade inte hålla på att sadla. Jag galopperade fram där på grusvägen och helt plötsligt i en kurva kommer en cyklist. Jag hann inte tänka och Golden vände på en femöring. Fick stopp på honom rätt så snabbt men låg där på hans mage och höll sakta på att glida av men jag lyckades kravla mig upp. Tack och lov.
Cyklisten bad om ursäkt men det var ju inte hans fel sa jag. Jag fortsatte att rida vidare.
Efter stallet åkte jag hem och gjorde mig iordning. Sen åkte jag till Uppsala och mötte upp Emina och Sandra. Vi åt middag och sen blev det Breaking Dawn.
Den var bra! Och en mycket trevlig kväll var det!
Imorse vaknade jag av världens smärta vid revbenen. Kunde bara ligga på rygg. Men lyckades somna om och hoppades att det skulle gå över.. men icke. Jag har fortfarande lika ont. Jag måste ha sträckt mig när jag höll på att ramla av igår..
Aja ikväll ska vi fira mig och Sandra i alla fall.
Det kommer bli awesome!

Inga kommentarer: