tisdag 29 november 2011

Alltid du och jag

Jag har ingen kemi hjärna. Ingen fysik hjärna och verkligen inte en matematik hjärna.
Jag har ingen aning om hur jag någonsin kommer att klara det här. Jag ska göra mitt bästa men mer än så kan jag inte göra.
Efter en skitdag kom jag hem. Åt middag med min mamma och pappa. Dom är bäst och fick mig att må bättre. Åkte till stallet och till min prins. Boxen var redan fixad så jag kunde ägna all min tid åt Golden. Hästar måste ha ett sjätte sinne som gör att dom kan känna när man inte mår så bra. För Golden var en ängel. Eller det är han alltid men idag var han en ängel med en stjärna i kanten. Så dagen som var skit blev bra tillslut.
Fina hästen. Åh herre gud vad jag älskar honom. I fyra år har vi hängt ihop och snart blir det fem! Hästar är så mycket enklare än människor.

Inga kommentarer: