söndag 27 mars 2011

When I look into your eyes, so innocent and pure. I see the shadow of the things that you've had to endure.

Igår efter jobbet åkte jag, Rachel och Erica till Stockholm. Jag blir alltid lika fascinerad av den staden. Allt folk och att tunnelbanan går typ varje minut! Vi åkte i alla fall någonstans och hämtade ut ett par jeans till Erica sen åkte vi vidare till Kista. Vi kollade i affärerna sen satte vi oss och åt. Grekiskt fick det bli!! Sen kom Erika och vi begav oss mot bion, vi såg på Black Swan. Det var en mörk, läskig och lite smått äcklig film. Och jag menar verkligen läskig för jag hoppade till flera gånger!! Men den var bra! Jag förstår att den har fått sån stor uppmärksamhet. Efter filmen åkte vi hemåt. Det var en jätte mysig kväll med fina vänner ♥ Det blev inte många timmars sömn för vi kom hem sent och i och med sommartiden så blev det ännu mindre, jag sov nog bara tre timmar men på ett sätt är det bra att sova så lite för då har man sovit så lite att man inte har hunnit komma in i den djupa sömnen än så jag vaknade rätt så pigg. Men det blir nog andra bullar ikväll. Nu ska jag duscha i väntan på Patrick, sen ska vi gå till farmor och farfar för farfar fyller 76 år idag!

Inga kommentarer: