fredag 3 december 2010

Real life is a funny thing, you know..

I maj förlorade jag ett vad. Straffet var att baka en kladdkaka åt vinnaren. Så idag, ett halvår senare fick Sandra äntligen sitt efterlängtade pris.
= en kladdkaka bakad av mig!
Men innan det så åt vi thai mat, det är våran grej. Och så kollade vi på bilderna/filmerna från Teneriffa och fick oss en massa skratt. Det var med andra ord en riktig mys kväll.
Nu har jag fixat klart med bilderna från när vi julpyntade och så på jobbet i tisdags.
Den kvällen var väldigt roligt. Jag gillar verkligen mitt jobb, men mest gillar jag mina underbara arbetskompisar. Utan er skulle jag inte tycka jobbet var lika roligt.
Nu ska jag sova för jag är helt slut. Och nu är det bara fyra arbetsdagar kvar sen blir jag ledig i en hel dag.
Nice!

Inga kommentarer: