söndag 21 november 2010

Lämna inte något ogjort

Min födelsedag var toppen, verkligen jätte bra var den! Tänk att jag är 20 år nu!!
Det är helt sjukt hur fort tiden bara flyger iväg.
Dagen började med att vi åt frukost och jag öppnade paket, det var hur mysigt som helst. Sen kom Sandra så då åkte hon, jag, Patrick och Maria till Märsta. Där gjorde jag och Patrick sällskap med alkisarna på systemet, hon som satt i kassan sa grattis och jag gjorde såklart bort mig.. jag svarade "tack detsamma" Ibland vet jag inte riktigt vad jag tänker med. Hon kollade konstigt på mig och jag förstår varför och Patrick, han bara skakade på huvudet.
Sen åkte vi till jobbet en snabbis för jag ville träffa Rachel och så gav jag henne blommor för hon fyllde nämligen år i fredags så grattis igen Rächel!
Under dagen kom det inte så mycket folk men det var ganska skönt så vi låg mest framför tv:n och kollade på hemvideos och sånt. Men på kvällen kom däremot släkten från pappas sida på middag och även mina fina vänner kom så då vart det mycket folk men det var kul. Vi satt bara och snackade en massa skit och så spelade vi lite spel. Väldigt trevligt var det och precis så som jag ville att min födelsedag skulle vara!

Jag älskar min släkt och mina vänner ♥

1 kommentar:

Rachel sa...

Tusen tack min fina! Jag blev så glad :) Stort grattis till dig och underbart att höra att din dag blev som du önskat! Älskar dig <3