tisdag 23 november 2010

I love that song, whenever it comes on it makes me feel strong

Jag älskar musikgalor. Jag bara älskar att se på dom. Alla uppträdande och kändisar. Åh jag verkligen älskar det. Nämnde jag att jag älskar musikgalor?!
Inatt gick AMA alltså American Music Awards. Det var en av dom bästa som jag sett på länge. Artisterna, låtarna och ja allt var toppen! Men bäst var Taylor Swift. Gud vad jag längtar tills i mars då jag och Sandra ska till Oslo och kolla på henne. En konsertbiljett till Taylor var verkligen den bästa presenten någonsin. Min dröm kommer att besannas och jag kan knappt vänta!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på våra stallvideos och längta mig tillbaka till alla våra roadtrips och underbara minnen som vi har med varandra ♥

Du är fin som du är
När du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
Utan var den du är och så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge
Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få

Inga kommentarer: