söndag 7 mars 2010

You and me

Ofta!?
Jag har totalt bränt sönder mitt ansikte! Om jag ser ut som jag gör nu vill jag verkligen inte gå till jobbet imorgon. Jag skojar inte för hela mitt ansikte är helt rött på grund av den där starka gula pricken på himlen som vi kallar för solen. Åhhh svider gör det också!!
Kunderna och alla som jag jobbar med kommer att tro att jag är generad eller något.
Hur ofta lyckas man bränna sig i mars? Det frågar jag mig.
Men min kära familj hade roligt åt mig. Skadeglädje är den enda sanna glädjen har jag hört.

Helgen har varit underbar. Fullspäckad men som sagt underbar.
Hade hand om älskade Golden från fredag-söndag. Åh han är så duktig!
Igår följde Sandra med till stallet. Hon måste ju träffa den underbaraste hästen här på jorden. Fotade gjorde hon också och jag ser fram emot att få se bilderna. Har sett några av dom och dom ser jätte fina ut. Rida Golden fick hon också göra.
Det var riktigt roligt att du följde med Sandra!
Sen har jag jobbat också. Hade stängning både fredag och lördag.
Lördagsstängningen var nog roligast för då fick jag fin besök på Cooooop!
Och idag hade jag morgonfodring och två pyssellektioner, sa jag att min helg var fullspäckad?

1 kommentar:

Sandra sa...

Det var superkul att vara med, måste göras om! :D
Hälsa kära lilla Kotten från mig nästa gång du är i stallet, och Golden såklart! ;) <3