fredag 12 mars 2010

Maybe you will call me someday

Jag är så trött så jag orkar inte skriva men ni ska få en sammanfattning.
Har jobbat hela veckan förutom i tisdags för då ledig. Det var skönt.
Och igår träffade jag Sandra, vi gick på stan och då köpte jag två jeans och en tröja.
Jag och Sandra köpte likadana tröjor, identitetsproblem?
Jeansen är jag nöjd med, det tar bara en evighet och lite till att sätta på sig dom. Men när dom väl är på så är dom verkligen på!
Sen träffade vi på Sara av en händelse och så gick vi och åt tillsammans med henne, mycket trevligt var det.
Vid nio satt jag och Sandra i biosalongen för att se Avatar, den var slut runt halv tolv.
Lång film men så sevärd. Ni måste verkligen se den nu medan den går på bio för den var verkligen så bra som alla säger att den är.
På vägen hem ramlade Sandra på en isfläck. Det såg roligt ut men gjorde nog ont, stackarn!
Och idag har jag ridit underbaraste Golden som var jätte duktig och sen åkte jag och jobbade i några timmar.
Nu ska jag se på Mumien och sen imorgon väntar mera jobb.
Okej, det här blev inte direkt en sammanfattnig.

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för en übertrevlig kväll! :D Men visst köpte vi väl olika färg på tröjorna? Så vi har ju inte enorma identitesproblem, haha ;P Love you! <33