måndag 25 januari 2010

We can say that we've changed

Golden var så duktig idag. Han gick så fruktansvärt bra. Det går alltid mycket bättre när jag rider själv än vad det gör när jag rider på lektion eller med andra. Konstigt.
I lördags så var jag på 40 års fest. Mycket god mat och efterrätt fanns det. Men jag har sträckt min nacke en liten aning och ryggen värker. Vill ni veta varför?
Jo så går det när tre ungar hänger på en och försöker brotta ner en på marken för att sedan kasta sig över en och kittlas så man nästan sparkar iväg en unge (jag är extremt kittlig). Dom ville också rida häst hela tiden. Nu överdriver jag verkligen inte. Så kan det gå när små barn (mellan 5-8 år) vill leka. Men det var kul.

Ibland vet jag varken in eller ut. Tre år. Dom betydde mycket för mig. Ibland undrar jag bara om dom gjorde det för dig. Jag vill bara tillbaka, för när vi tog studenten förlorade jag en del av mig själv.

1 kommentar:

Karin sa...

jag hörde att du hade varit på samma 40 årskalas som Annica, hon försökte förklara för mig hur allt hängde ihop och hur det kom sig att ni hade varit på samma kalas, men hon kunde inte förklara sig ;p