lördag 2 januari 2010

and I know I'm not alone

Man kan ju tro att på nyårsdagen ligger folk bara hemma i soffan och är bakfulla, inte orkar gå utanför dörren utan väljer att stanna hemma och beställa pizza eller något. Det trodde jag i alla fall. Notera att jag skrev trodde. Det visade nämligen sig att jag hade helt fel. Det var sjukt mycket folk och då menar jag mycket. Jag tror att vi hade alla kassor öppna och endå var det långa köer. Men tiden gick fort i alla fall.
Imorse vaknande jag i alla fall upp hos Linn efter en lyckad nyårsafton med flickorna. På nyårsafton så åt vi, sen åt vi lite till och sen åt vi ännu mera. Sen spelade vi en rolig lek och så kollade vi såklart på alla fina raketer.


Everybody needs inspiration
Everybody needs a song
Beautiful melody, when the nights are long

Inga kommentarer: