fredag 5 augusti 2011

Coming down is the hardest thing

I onsdags så gick jag och mitt fina hjärta på bio, vi såg Bridesmaids. Jag har velat sett den hur länge som helst nu, men varje gång vi gick på bio var det ingen som ville se den. Men i söndags så vann jag ett vad. Vi spelade nämligen minigolf med några ur släkten. Så jag och Patrick gjorde ett vad; förloraren fick bjuda vinnaren på bio. Gissa vem som vann?! Jo jag, så äntligen fick jag välja film! Patrick var mindre glad åt mitt val men efter en minut hade han ändrat uppfattning om filmen och vi båda älskade den. Man dog av skratt ibland, så ni som inte sett den... GÖR DET!

Nu har jag äntligen semester igen. Najs. Helgen blir intensiv. Imorgon måste jag städa åt alla djuren, packa inför Gotland och sen ska jag åka till Tierp för att fira två finingar och sen blir det utgång. På söndag ska jag sova och förberedda inför Goltand lite mera för jag känner på mig att jag kommer nog inte göra så mycket imorgon.. och sen på måndag drar vi!!!

Inga kommentarer: