söndag 18 juli 2010

It’s times like these you learn to live again

Och härmed börjar min sista dag på den otroligt långa semster som jag har haft.
23 timmar och 40 minuter kvar.
Dom här bilderna kanske kan sammanfatta den bättre än vad ord kan:

träffade min fina vän Sandra

puss på Rambo!

jobbade på övernattningsridläger; här är från spökrundan,
barnen var svinrädda och jag hade kul!

plockade jordgubbar i Ulva

mycket fick vi men vi åt desto mer kändes det som

sommarsläpp och Golden tyckte det var skitkul!

mina tre Coop-favoriter kom på grillning

vi åt och vi åt och sen åt vi mera,
sen avslutade vi allt med denna godsak!

Erika blandade drinkar och dom var så GODA!



årets roadtrip!!!!!
Skara Sommarland, Ullared och Halmstad blev det.
Ni får ett kort av 876 från resan än så länge.

Inga kommentarer: